Neptun üzemidő
00:00 – 04:00 rendes üzem
04:00 – 06:00 üzemszünet
06:00 – 24:00 rendes üzem
Az ettől való rendkívüli eltéréseket a hírek között jelentetjük meg.
00:00 – 04:00 rendes üzem
04:00 – 06:00 üzemszünet
06:00 – 24:00 rendes üzem
Az ettől való rendkívüli eltéréseket a hírek között jelentetjük meg.
Az Egyetemi Tanulmányi Szolgáltató Központ (ETK) az Egyetem átfogó szervezeti egysége. Fő feladata az alap-, mester és osztatlan képzésben résztvevő hallgatók tanulmányi adminisztrációjának intézése. Ezen belül a vonatkozó szabályzatok és ügyrendek alapján a felvételre jelentkezők, a hallgatók és a végzettek személyi adatainak kezelése, felvételi és tanulmányi eredményeinek nyilvántartása, az egyetem által kiadott igazolások elkészítése, eljuttatása a kérelmezőhöz, adatszolgáltatás az egyetem szervezetei, valamint más, jogszabályban erre feljogosított szervezet számára, közreműködés a hallgatói juttatások és térítések ügyintézésében, valamint az egyetem tanulmányi adminisztrációjával kapcsolatos oktatási és ellenőrzési tevékenységben. A KTH tartja nyilván az egyetemen kiadott valamennyi oklevelet.
A dékáni hivatalok a felelősek a tantervekért, a tantárgyak programjáért, követelményeiért, a tantárgyak meghirdetéséért, az órarend készítésért. Az ETK-ban beadott hallgatói kérelmekről a dékán, dékán-helyettes, vagy a Kari Tanulmányi Bizottság dönt és erről a ETK értesíti a hallgatót.
Az Értékesítési és Szolgáltatási Igazgatóság (Kancellária) - elsősorban - életviteli tanácsadással, karriertanácsadással, a hallgatói juttatásokkal, illetve a hallgatói közélettel kapcsolatos ügyekkel foglalkozik.
FONTOS: Az ETK jogszabályok, szabályzatok, ügyrendek alapján végzi munkáját, nem hoz döntést, csak végrehajtja azokat.
Az ETK portálja nyújt segítséget az ügyintézéshez. Ezen többek között megtalálhatók:
a nyitvatartási idő, amely időszakonként változik;
Neptun belépési lehetőség, kezelési leírás;
a gyakran ismétlődő kérdésekre adott válaszok;
az ügyleírások;
az ügyintézéshez használható űrlapok, megjelölve az elektronikus kérvényeket.
Személyes ügyintézésre akkor van szükség, amikor valamilyen dokumentum átadására, átvételére kerül sor. (Például a diákigazolvány átvétel, érvényesítés.)
Célszerű elsőként az ETK portálon megnézni a nyitva tartást, az adott ügyhöz kapcsolódó információkat. Az aulában elhelyezett terminálból kell sorszámot húzni az ügyintézéshez. (A menürendszer leírása megtalálható az ETK portálon.)
A „személyesen intézhető” ügyeket az ETK portálról letölthető meghatalmazás használatával más is intézheti.
Az elektronikusan intézhető ügyek száma folyamatosan bővül. Kérjük, mielőtt bejönne a hivatalba a honlapunkon (Neptun kérvények) tájékozódjon, van-e az adott ügyben elektronikusan leadható kérvény.
HA KÉRDÉSE VAN, akkor elsősorban e-mailben tegye fel:
személyes probléma, (például: beadott kérvényre nem kapott választ, nem érkezett meg az átutalás a gyűjtőszámlára, észrevétele van az ETK munkájával, munkatársaival kapcsolatban stb.), vagyis minden olyan esetben, ami „egy adott hallgató” kérdése lehet, írjon az kth-info@bme.hu címre;
olyan esetben, ami „több hallgató” kérdése lehet (például: TVSZ értelmezése, tantervi kérdések, szakosodás feltételei, Neptun kezelés stb.) a Központi Tanulmányi Hivatal munkatársai, a Dékáni Hivatalok tanulmányi ügyintézői, illetve a tanulmányi tanácsadók válaszolhatnak.