BME honlap| Telefonkönyv | Oldaltérkép | HU | EN
2020. november 25. szerda   ·   2020/2021 I. félév 13. hete   ·   Ma nincs félfogadás
Légy naprakész!
Hallgatói app
Neptun üzemidő

00:00 – 04:00 rendes üzem

04:00 – 06:00 üzemszünet

06:00 – 24:00 rendes üzem

Az ettől való rendkívüli eltéréseket a hírek között jelentetjük meg.

NEPTUN HASZNÁLATA



Ha az alábbiakban sem talál megoldást a Neptun működésében tapasztalt problémájára, az ITT található elérhetőségeken tud segítséget kérni a Neptun Üzemeltetéstől. 



Nem tudok belépni a Neptunba, mi lehet az oka?

  • Ellenőrizze, hogy a böngészője alkalmas-e a 128 bites kódolás SSL oldalak kezelésére!

  • Ellenőrizze, hogy a böngészőjében engedélyezve vannak-e a COOKIE-k (sütik)

  • Ha elsőéves és a felvételi értesítéssel kapott jelszót még nem változtatta meg (még nem lépett be a Neptunba korábban), akkor figyeljen arra, hogy a kis és nagybetűk különböznek a jelszóban, és arra, hogy a kis l (mint László) és a nagy I (mint Ilona) könnyen összekeverhető a nyomtatott szövegben.

  • Ha elfelejtette a jelszavát, akkor a KTH-ban, fogadási időben személyesen kérheti a jelszava megváltoztatását vagy a neptun@kth.bme.hu emailcímen kérheti a Neptun Üzemeltetés segítségét.


Mi az a NEPTUN SSL tanusítvány?

A NEPTUN rendszer adatforgalmának titkosításához a TERENA Certificate Service (TCS) keretében kibocsátott tanúsítványt használunk. Bővebb információk a tanúsítványról a BME Intranet oldalain


Hibásan működik a Neptun! Mit tegyek?

Ha azt tapasztalja, hogy hiányoznak "gombok", hiányos a menü, akkor nem a Neptun belépő képernyőképen ajánlott friss verziójú böngészővel próbálja használni a Neptunt. Nyissa meg a Neptun hallgatói  web-et a helyes verziójú, ajánlott böngészővel.



Miért nem kapok automatikus rendszerüzenetekről e-mail értesítést?

A hallgatóknak lehetőségük van a rendszer által generált automatikus értesítéseket az alapértelmezett e-mail címükre is megkapni. A beállítás a Neptun rendszer hallgatói/oktatói WEB-en belépve érhető el a felület bal oldalán található Üzenetek dobozban a Beállítások menüpont alatti Automatikus értesítések fülön. Itt a felhasználó üzenettípusonként tudja megadni, melyekről kér automatikus e-mail értesítést is.
A nagy számú kiküldött üzenet miatt egyes szolgáltatók a Neptun rendszerből küldött leveleket a felhasználók SPAM mappájába helyezik. Javasoljuk a neuz@kth.bme.hu címet vegye fel a postafiókjában a spam szűrő kivételei közé.


Hogyan hosszabbítható meg a munkamenet?

A munkamenet lejárta előtt 5 perccel figyelmeztető üzenet jön a webes felületeken, mely tájékoztatja a felhasználót, hogy mennyi ideje van még hátra, amíg a program automatikusan be nem zárja magát. Az előugró ablakban az idő visszaszámlálás mellett megjelenik egy kérdés, hogy kívánja-e meghosszabbítani a munkamenetet. A 'Rendben' gombra kattintva a felhasználó ezt jóváhagyhatja, ilyenkor újra indul a munkamenet. Amennyiben nem szeretné meghosszabbítani, úgy a 'Mégsem' gombra kattintva a program egyből kijelentkezik.


Hogyan tudom módosítani a személyes adataimat?

A személyes adatokat a Neptunba belépve a Saját adatok/Személyes adatok menüpont alatt lehet megadni, módosítani.

Abban az esetben, ha olyan adat változik, amelyről anyakönyvi kivonatat is készül (pl. névváltozás), akkor az eredeti okmányt be kell mutatni a KTH-ban.


Miért nem fogadja el a program a beadandó kérvényemet vagy a kérvénymellékletemet?

A méret meghaladja a korlátokat, .JPG és .TIF fájljai max 500 Kbyte méretűek legyenek.


Hogyan tudom kinyomtatni a sportközpont belépő kártyámat?

A BME Sportközpont belépésre jogosító kártyát a Hallgatói WEB oldalról tudja nyomtatni: Információ/Általános nyomtatványok menüponton "Sportközpont belépő" sor végén "+" jelre, majd a "Nyomtatás" feliratra kattintva. 
Képes illusztrációt ITT talál.
Bővebben, képernyőképekkel bemutatott lépéseket ITT tudja megnézni.


Miért lehet eltérés a féléves tanulmányi átlagban/kreditben?

Amennyibe eltérést tapasztal a féléves tanulmányi átlaga, illetve a megszerzett kredit kapcsán, az a következő átlagoláskor, de legkésőbb a félév zárásakor frissülni fog.
Ha nem jelennek meg a félévre vonatkozó adatok a felületen, a félév zárásakor láthatóvá fognak válni.